fredag, desember 02, 2011

Julekalendere av fyrstikkesker

Heia igjen

Har laget julekalendre av fyrstikkesker som jeg koste meg med. Mye arbeid men døtte meg å gøy det er når en får det til og får det til å passse og matche :)

Den første er "Frosty" nok, ikke noe mangel på snø her. På denne har jeg igjen brukt snøeffekt og glitter. Dubbet på farger på snømannen før den fikk en omgang med snøstorm. Bakgrunnenen er stemplet. Snøstjernene har fått en rhinstone hver enten blank eller helt svak blå :))) Og dere som er kjent så er det Tim Holtz produkter jeg har brukt, pluss div. snøstjernestansere.

Toppen: Teksten er oppskrift på en deilig vinterdag :))))






På den lile tagen nederst står det: "Kalde neser, varme hjerter"


Neste som er litt mer voksen kalender. Her er alle de røde rosen håndlaget, og her shimrer det meste. Brukt Perfect Pearl gold og blandet på mistflaske med vann. Og vips, så hadde jeg
shimrende gulv :)))). Alle ledige plasser har et julesangvers. De gullswirlene har jeg laget selv med syltynn gulltråd eller diverse stansere. Samme her, håndtakene laget av meg.

Toppen:





Ha en flott dag og adventstid alle sammen
Klem fra Ugla :o)

3 kommentarer:

  1. Flink du er :)

    SvarSlett
  2. Kjempe koselige julekalendere!!!
    TAkk for kommentar i bloggen :)
    Og masse skryt til deg for oppussing av blogg :)
    Håper du har det fint!
    Og ha en strålende fin jul om vi ikke snakkes ;)
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  3. Both Advent Calendar are soooooooooo GORGEOUS Lisbeth!
    Such a great snowman .... love the frosty effect.
    Beautiful work!
    Many thanks for your kind comment on my blog.
    Wishing you a happy sunday.
    Big hugs, Swantje

    SvarSlett