søndag, desember 04, 2011

Iført vinterdrakt

Siden jeg er vant med å jobbe i PSP sliiiiiiter jeg nå som jeg har begynt å jobbe i Ai og PS. I denne sammenheng har jeg vandret rundt på nettet i søken etter tutorials i disse programmene. På min laaaaaange vei havnet jeg her: http://blo64rt.blogspot.com/ hos Cut'n Cool Stuff.
Som dere ser så har jeg ikke fått alt til å stemme enda, håper at jeg får rettet opp i det. Håper jeg får bort den lyse kanten rundt bildene, kan være selve malen som gjør det. For der er ikke en plass igjen i redigeringen hvor der er brukt lys farge.
Kanskje jeg skulle prøve å skifte mal??? hehehehehe.... hmmm kanskje etterpå :)
Under ligger et bilde jeg har sittet å lekt meg med.
Har brukt både PS og Ai, diverse brushes og swirls + ugla da :)))
Klem fra Ugla :o)

4 kommentarer:

  1. Knall-stilig! -og den flotte Ugla da:) (-fin lys kant rundt:))
    Jøss å jøss så lekre julekalendere under her!! Litt av en jobb -de var superlekre! -Jule-boka og!!
    Ha en fin adventstid videre!
    Juleklem fra mæ:)

    SvarSlett
  2. Måtte slette alt i bakgrunn, la seg inn som et lite bilde og da var det ikke mulig å se noe her inne :(((( synd

    SvarSlett
  3. Stakk bare innom for å ønske deg en RIKTIG GOD JUL:))
    Klemmer fra mæ

    SvarSlett
  4. Godt nyttår til deg også Lisbeth :)
    Takk for kommentar i bloggen <3
    Du vil ikke angre på halsen!
    Lykke til :D
    Alt er bra hos oss håper det gjeøder hos deg også :D
    klem :)

    SvarSlett