fredag, juli 09, 2010

Smykker i SmykkeskrinKort

Smykkekort til ei venninne :o)

Smykkene var ferdige i lang tid før esken.
Jeg var ikke sikker på hvordan jeg skulle pakke dem inn, eller hvordan jeg skulle lage kortet til dem.
Men så kom Sketchy Color med utfording og bruke rosa, grønt og blått, og satte jeg i gang. Det ene førte det andre med seg og vips hadde jeg et lite "smykkeskrin" :o). Esken har fire inndelte rom som inneholder smykker og øredobber.
Kortet var ferdig i tide til innlevering til utfordringen, men redigeringen.... geeeeeeez, som dere vet så sliiiiter jeg med dataen, så jeg rakk det ikke.
Stempelet har jeg fått låne av Jorun på Joruns Hobbyhjørne, malt med distress, all søm er gjort for hånd, tekststempelet tror jeg er fra Kort&Godt, det begynner å bli noen år siden jeg kjøpte dette stempelet, det er fra en A5 plate Marilyn Monroe/Bursdag.
Basic Grey knapper, Kort&Godt-blomster :o) diverse pynt.
I esken ligger det også et naturstein/energistein-smykke som jeg ikke, av en eller annen grunn ikke har fått tatt bilde av.

Smykke og Øredobber






















Dette smykket laget jeg litt for skøy. Hun som skal ha det, strikker og strikker og strikker.....  ;-)















Så selve kortet:

Åpen:


Detalje:


Ønsker alle en fortsatt fin dag og god sommer :o)




2 kommentarer:

  1. The jewelry and the box are really STUNNING Lisbeth!
    So beautiful.
    Have a nice time.
    Big hugs from Germany
    Swantje

    SvarSlett
  2. Kjempe flott, ble det!!
    Så flink du er!! sitter selv akkurat nå å perler litt....virkelig morro!!

    Klem fra meg:))

    SvarSlett