onsdag, juli 21, 2010

Gøy med Dabber

Her har jeg laget to kort ved mer eller mindre å kun bruke dabber.
Alt av papir var enten hvitt eller grunge-farget før jeg begynte :o)
Fuglen fikk en noe uventet effekt, ettersom jeg ikke hadde tid til å vente at den skulle krakelere, så jeg skyndet på med varmepistol. Noe som gjorde til at malingen kokte, samtidig som boblene ble værende :o).
Ellers har je brukt StazOn eller dabber å stemple med, og sjablonger. Grist skikkelig og hatt det gøy i prosessen. :o)
Kronen og det lille hjerte på det blå kortet er dynket ned med glitter :o).




6 kommentarer:

  1. Jøss for noen hærlige farger og flotte kort! -Har ikke peiling hva "dabber" er for noe -men det hørtes unekteli morsomt (-og vanskelig) ut!
    Knallfine!!
    -Nydelig det kortet med smykker lengre nede her også!
    God klem;))

    SvarSlett
  2. Hei igjen! Takk for koselig kommentar inne hos meg! -Og takker for opplysningene ang. dabbing:)) he he -hva man ikke vet:)
    -Hjertene er stemplet på bakrunnen av bryllupskortet:)
    En fiin sommer videre til deg:)) STOR klem

    SvarSlett
  3. Hei vennen!
    Selv takk for hyggelige timer på torsdag, alltid trivelig på slike kvelder:0))
    Ellers har du lagt noen fabelaktige kort, hva du ikke kan!!!Dabber,hm?
    Ønsker deg en flottis helg!
    Masse go'klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Hei,hei vennen!
    Kortene dine var kjempe flotte, herlig arbeid!
    Håper vi ses ved neste treff for det er lenge siden jeg har sett deg nå.

    Håper ting ordner seg med ryggen din..huff som du er mye plaget:=)
    Klem fra meg:))

    SvarSlett
  5. Ville bare innom for å ønske deg et riktig Godt Nyttår:)
    Go klem fra mæ

    SvarSlett
  6. I am looking forward to see more of your beautiful works in 2011 Lisbeth.
    Wish you a very very happy, healthy and creative New Year.
    Greetings from Germany
    Swantje

    SvarSlett