søndag, februar 07, 2010

Utfordring til StampARTic

Utfordring til StamARTic

Siden jeg ikke fulgte med i timen, er dette det andre kortet jeg lager, men nå skal det være riktig.
Har brukt samme metode her som forrige påskekort men her har jeg lagt inni grønn finkornet sand. Etter at hullet er stanset ut kler jeg det med transparent, etterpå kler jeg 3D-puter tett i tett langs med kanten (fra innsiden), slik at sanden ikke lekker ut. Når sanden er nøysommelig på plass legger jeg på motivet. Litt trening og mye stahet, så går det greit hehehe...

Har brukt Papirloftets påskestempel, som jeg bare elsker. Jeg har maskert ut alle delene, siden disse inngår i ett og samme stempel, farvelagt med Distress re-inker. Ladybug and friends papir er brukt her samt bazzil, tagsene har jeg brukt tykk aquarell papir.



Her ser dere at sanden har flyttet litt på seg :o)


Flyttet mer på seg :o)


Sanden er så finkornet at jeg hadde skikkelig problemer med å få det på plass før jeg lukket det


Og til slutt innsiden, hvor "lokket" til vinduet er

Lykke til alle sammen.

3 kommentarer:

  1. WOW!!!
    Sååå stiligt!!
    Herlige duse påskefarger og nydelig design!!
    Shaker kort er jo bare så flotte og masse arbeid, spesielt med finkornet sand!!!

    Takk for at du deltar!
    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  2. Knallfint kort!! -og hærlige farger:) Det ser ut som litt av en jobb ja :)
    La meg til som følger av bloggen din, -mye fint du har her inne:)
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Such a wonderful card with a sweet image Lisbeth!
    Gorgeous idea with the fine sand and the beautiful tags.
    Warm wishes
    Swantje x

    PS: Many thanks for your kind comment on my blog. You have a beautiful blog too.

    SvarSlett