søndag, februar 07, 2010

Nytt påskekort med Sara Key

Påskekort med Sara Key stempel :o)

Før jeg starter opp med selve kortet, vil jeg takke alle kreative sjeler der ute :o), for inspirasjon dere gir meg.
Og en ting til: Jeg har funnet ut at den bakgrunnen jeg har nå stjeler for mye farve av det jeg legger ut at jeg har bestemt meg for å lage en ny. Bilder heretter vil bli lagt ut slik at de passer til den kommende bakgrunnen :o).

Kortet som kommer under laget jeg i grunnen til en utfordring, men siden jeg fikk ideen i hode før jeg hadde lest og studert oppgaven, ble det heeeeeelt feil til å sende videre. Men gråter ikke av den grunn, da jeg har satt meg det mål om å sende ut påskekort til maaaange, er det jo kjekt å ha.
Her har jeg brukt Sara Key's stempel, mine to nye Martha Stewart's stansere. Papir Bazzil og Ladybug and friends tosidig. Vinduet i fronten har jeg kledd med transparent fra innsiden, lagt på limputer slik at det blir dybde i det, på den måten kan jeg dekorere inni. "Fugleredet" er laget av noe strågreier, eggene er stanset ut fra et alfabet jeg har i cuttlebug, brukt utklippet/innmaten fra O'en :o)


Detalj: Her ser dere bedre at det er 3D
Innsiden: Her ser dere "lokket" til hullet i kortet :o)

Detalj: Martha Stewart utstanser, først en med papir og så en med transparent. Den Transparente delen har jeg dubbet kanten/endene med hvit dabber fra Tim Holtz

Klem fra Ugla

1 kommentar:

  1. Such a cute card Ugla!
    Sweet image, beautiful colouring and lovely details.
    Hugs
    Swantje

    SvarSlett