onsdag, februar 03, 2010

Hurra 70 år

Hurra 70 år

Seeeeee blomster .... :o)
Ja jeg har brukt blomster og masser av dem også, og de ramler ikke av, de sitter bom fast hehehehe... Jeg klarte det, er såååå stolt av meg selv nå.
Og da jeg var ferdig, oppstod ett nytt problem, kortet passet alldeles ikke ned i cellofan-konvolutten. Problemet ble løst med en vanlig 2-liters frysepose hehehe... resultatet sees helt nederst i innlegget. Ideen til lommen inni har jeg fra Ett Trykk, selv om jeg ofte har brukt pose-versjonen, har jeg aldri gjemt den slik :o).

Her har jeg brukt papir fra Majas design, Bazzil og aquarelle papir. Dubbing av kantene er Distress re-inker, den rosafargen har jeg fått av å blande mange farger sammen... hehehe... Motivet er malt med re-inker det også. Swirlene er stanset ut, dubbet farge på og fått litt gull-glimmer mist.
Hovedmotivet er fra Kreativ Hobby, småtekstene er fra Elsi stempelplate Gratulerer 8B, og så var det Quoten, her har jeg et problem, den tilhører en stempelplate A5 format som jeg kjøpte for mange år siden, personen/firmaet hadde 2 stk quote plater, jeg har begge, så om noen kunne hjelpe meg her.

Front:

Inni venstre:


Inni høyre:

Kos deg er innpakking av en 10x10 cellofanpose, inni skal det et gavekort slikt et som ser ut som et minibank-kort. Limenden er i bunden, slik at de som skal gi gaven kan gjøre dette slev. :o)

Bak:


Hele pakka :o) :
Ble litt gjennskinn på bildet, men dette er kun for å vise at en kan bruke en frysepose. Jeg har kuttet bort 8cm av en 2-liters frysepose. Det er blomster bak også på toppakningen :-)

Ha en god kveld videre alle sammen




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar