tirsdag, februar 02, 2010

AWARD 2



En søt Sommerfugl kom flyvende med denne flotte awarden helt fra Tvedestrand til Arendal. Navnet på sommerfuglen er Nicole, som jeg er så heldig å få treffe en gang i måneden på treff hos Joruns Hobbyhjørne. Og som jeg håper å se igjen 9. feb. da det er nytt treff :o)

Min oppskrift går til dere alle
Add:
Im adding a smile to all of ya, for every day thats left of 2010
Mixing in:
A thing for you to do:
Always aim at the moon, if you should miss, you will still be among the stars
Enjoy:
The thought that you are special and lovely, and hold that thought.

TUSEN TAKK NICOLE



1 kommentar:

  1. Gratulerer masse med Awarden!
    Heldige du som kan på treff 9.Februar. Etter kurslista så kommer jeg ikke med i Mars heller! Har bedt så pent til Jorun om å finne en annen dag, husk å minne henne på det, er du snill:0))
    Varm klem fra meg til deg!

    SvarSlett