lørdag, februar 04, 2012

Samsynsøvelser

1. februar 2012 startet jeg opp :o).

Øvelsene består av et ark med syv prikker i en rekke med en og samme avstand mellom prikkene. Arket skal settes inn til nesen og øvelsen begynner med at jeg skal kikke på den borterste prikken. Når denne er klar, vil de resterende forme en V, så skal jeg flytte blikket til neste prikk, og de resterende forme en V. Slik helt til den siste prikken. Men dog jeg kommer enda ikke inn til den innerste enda.
Denne øvelsen skal jeg gjøre fem ganger, to ganger om dagen (morgen og ettermiddag). Øvelsen skal økes opp til 20 ganger 2 ganger om dagen. En gang i fremtiden :o)))

Selv om jeg ikke klarer å komme helt inn, følte jeg at jeg kunne klare flere. Men usikker som jeg var på å ødelegge mer enn jeg gjorde gagn. Ringte jeg øyelegen for å høre om jeg kunne øke selv om jeg ikke kom helt inn på innerste prikk.
Må flire litt, for entuiasmen hennes var bare så enorm, skulle trodd jeg hadde gått barbeint til Gallaupiggen :o)).

Så i dag startet jeg dagen med å ta syv øvelser, er helt surealistisk, jeg ble bil-/båt-/ og fylle-syk på en og samme tid, sånn det er få skunder før en spyr opp alt en har innabords. Litt hodepine, og megakrampe i hele hodet.

Mamma sa alltid når det gjaldt håret, og det lugga som verst: "Man skal lide for skjønnheten", Men jaggu skal en ikke lide for synet også. :o)))).

Ha en flott helg alle sammen, med Klem fra Ugla :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar