onsdag, august 24, 2011

Litt skrot fra meg ;)

Paneler

Har den siste tiden, det vil si i to tre uker bare gjort gale ting. Uansett hva jeg har holdt på med har jeg enten ikke fått det til eller jeg har ødelagt det. Derfor har jeg vandret inn i en litt mer tryggere verden, nemlig grist, sølt, malt og kost meg. Har brukt distress-ink, blank embosing, shimmermist (selvblandet) Stempler fra Prima- Build a frame seriene, og viva stempler. Under kommer det noen resultater.

Det som ser hvitt ut på bildet er blank embosing




Snart Jul :o)





Disse ble litt dårlige i fokus, men men men...


 Dette ble enda dårligere, orker ikke å løpe opp og ned. Her har jeg lagt på en tag/merke, som hører til og som kan stemples med tekst etter ønske


Her ser dere litt tydligere detaljer av glimmermist og klar embosing 


Takk for at du stakk innom Klem fra Ugla :o)


4 kommentarer:

  1. Fy søren så tøft:-))) kan du ikke vise oss litt til tirsdag???
    god klem fra Nita

    SvarSlett
  2. He he -Ikke fint å le.. -men bra du kom til den trygge verden da, for DEN mestrer du! Fantastisk flotte!! Imponert
    Ha en fin helg videre:)
    Go klem fra mæ, Tove

    SvarSlett
  3. Heisann! Så hyggelig at du "stakk innom" :)
    -Litt tidlig å bake pepperkakehus.. men minste-jenta synes det er stas -også går det som sagt til et veldig bra formål:)) -Tror jammen vi lager et pepperkake-fuglehus på privaten også, men ikke før i desember en gang:) Kanskje Uglas rede:) hi hi
    Ha en flott uke som kommer!
    Stor klem fra mæ:)

    SvarSlett