onsdag, mars 10, 2010

Turkis Rose, følg dine drømmer

Takker først til alle som har lagt igjen koselige kommentarer, setter så stooooor pris på dem.  :o)

På tirsdag var det igjen treff på Joruns Hobbyhjørne, der begynte jeg å male på denne rosen. Og i går satt jeg nede i mitt lille rede å laget kort ut av den. Stempelet er fra Panduro. Mesteparten av pynten er fra Kort&Godt Martha Stewart stansere og div. papir.


Ønsker dere alle en riktig flott dag videre, her skinner allerede solen, håper den gjør det hos deg også ;o)
Varm klem fra Ugla :o)

4 kommentarer:

  1. Kjempefin Rose! Nydelige farger -hærlig duse:)
    Veldig fint pyntet kort:)
    -Ligger en award i bloggen min til deg:)
    (-har nok ikke fått til helt linkinga, sorry..)
    Klem T

    SvarSlett
  2. Hei,hei takk for i går:=)
    Det ble en travel kveld, morro var det:=)

    Kortet ditt var helt nydelig, skal si du maler flott...skjønn ble rosen din:=)
    Klem:))

    SvarSlett
  3. Heisan og takk for igår!
    Det ble en travel kveld og jeg kjenner det nok litt i beina, men moro lell:))

    Kortet ditt er bare nyyyydelig, Lisbeth!!!
    Du maler som en gud, rosen ble skjønn:0))
    Masse klemmer fra meg!

    SvarSlett
  4. Nyyyydelig kort Lisbeth! Jeg likte godt at du brukte mønsterarket igjen i "blonden". -notert og kopiert til mappen "gode ideer" :) Og skal si du er flink til å male.... Dyktig dame du ;)

    SvarSlett