onsdag, mars 17, 2010

Lys med innpakning :o)

Denne har jeg virkelig kost meg med i dag. Inspirasjon har jeg fått her Wiff og Joy som har plenty med tutorials, enklt forklart. :o).
Har hatt denne i mente i noen uker nå, men har ikke fått gjort noe ut av det før i dag. Fiiiin ting å ha med når du stikker innom en som betyr noe for deg.
Stempelet er mange år gammelt og tilhører en A5 plate, men hvem design er jeg usikker på. Motivet er stemplet på silkepapir og malt med distress re-inker. Sløyfen på lokket er laget av gammelt blondestoff jeg har hatt liggendes fra den gang jeg sydde klær og bruksting. Perlene jeg har brukt her begynner også å dra på åra hehehe... Blomster fra Storryteller og Kort&Godt




Nå rømmer jeg ned i kjelleren igjen, kanskje det blir en sylinder til :o)
Ha en fortsatt fin dag, klem fra Ugla :o)

13 kommentarer:

  1. Nydelig denne er :-) Så vakker og fin gave å gi, herlige perler på lokket, de passet perfekt medresten.
    Tusen takk for veldig koselig hilsen inne hos meg, jeg setter veldig stor pris på det!
    Ha en fin kveld videre :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Denne var søt! gleder meg forresten til neste scrappetreff - gjildt å kjaddre med andre "likesinnede" :) Ha en kjempeflott helg!

    SvarSlett
  3. Å herlighet får en flott gave:=)
    Sylinderen din var super herlig.

    Klem:))

    SvarSlett
  4. Hei, hei og takk for sist!
    Joda jeg lever:0) Sliter fremdeles med brystet og hosten, men ellers går det bra!
    Det lakker og lir mot slutten på kurset også, har bare en gang igjen.... så da blir det scrappekvelder på meg også igjen:))Det gleder jeg meg til! Tror ellers det blir mye art kunst hos meg i bloggen fremover, er nemmelig blitt fullstendig bitt av basillen,he, he!
    Gaven du har lagt er forøvrig nydelig, du er og blir en "tusen kunstner"
    Masse go'klemmer fra meg

    SvarSlett
  5. Just absolutely beautiful!!
    I hope to come to Arendal the next scrappekveld and I hope to see you there!!

    Klemmer fra meg!

    SvarSlett
  6. WOW! Really beautiful - great work!
    Have a nice weekend.
    Hugs, Swantje x

    SvarSlett
  7. Hei min venn!!
    Jeg sier det igjen, sylinderen din var kanon flott...Fikk innmarri lyst til å lage en selv idag:=)
    God påske deg og dine, vi treffes vel snart på treff igjen... aner du når neste er??

    Klem fra meg:=)

    SvarSlett
  8. Hei du! Virkelig en nydelig gave:)) Knallfin!

    Takker for koselig Påskehilsen:)
    -og en riktig God Påske til deg og dine ønskes:)
    Påskeklem fra meg:)

    SvarSlett
  9. Må bare takke for de hyggelige sporene du legger hos meg, de varmer virkelig!
    Ha en flott påske videre!
    Klem Guro

    SvarSlett
  10. Har en award til deg!
    Klem

    SvarSlett
  11. Hi Owl ;-)
    Wish you and your family HAPPY EASTER!
    Enjoy the Easter weekend.
    Lots of hugs
    Swantje x

    SvarSlett
  12. You have got an award from me. Come and see on my blog!! See you tonight at Joruns...

    SvarSlett
  13. For en knallfin gave du har laget:o)

    SvarSlett