lørdag, november 07, 2009

50 år

To kort til en og samme person

Har holdt på med og holder på med flere prosjekter den siste tiden. Jeg har ikke ville lagt dem ut før det har vært helt "safe" :o). Her kommer iallefall to, de er til Kari som fyller 50 år i helgen og kortene har reist langt nå, de befinner seg nemlig i Trondheim, litt artig :o) Det første kortet er en spleis mellom svigerinne og oss, det sleit jeg med, hadde bestemt meg for den fargen, men fant jeg annet papir i det, NEI... grrrrrr.
Det andre er fra en svoger av meg og kjæreste til vedkommende. Og jeg må huske på å si at han må si: at det ikke er meg som har tatt ut motivet, men at det var ham hehehehe...

KORT nr 1

Stempler diverse, motiv er fra Emerson humor. Farget bg er med alkoblekk, det samme er bitene som ligger oppå, dette er CD-biter som etter fargelegging er blitt brukt to lag med vanlig blank embosingpulver. Cutlebug embosing, veskene er quikcuts dice, kortoggodt og mm.




Inni har jeg laget en lomme til gavekortet som vedkommede får av oss, og de i fra distriktet her vet; at der har de mye fint å ha på seg :o)

KORT nr 2



På dette kortet har jeg brukt
"Fitness Queen" fra Art Impression, diverse border "build a frame" fra Prima, gratulerer fra papirdesign, i skrivende stund husker jeg ikke hvem sitt design Det er din dag i dag.
Sees ikke så godt, men det er makramè som hjertet henger i

Teksten inne er i fra Snuppelines og disse bruker jeg i tide og utide :o)
Samme her build a frame fra Prima. Åsså det derre din dag som jeg heller ikke nå kommer på hvem som har laget.... grrrrr. (Retter det opp senere, en gang når hjernen finner ut den vil virke igjen)

Samme som tidligere, Duttene som er i midten har jeg laget med en Q-tip duppet i en stempelpute ;-)

Ha en kreativ dag videre alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar