lørdag, november 07, 2009

1. utfording ever

ESKE med noget attåt

Dette er mitt bidrag til StampARTic scetch. Første julegave ferdig, julegave til sånne du egentlig ikke skal kjøpe/gi julegave til ;-), men bare må ha en liten ting til hehehehe....



Esken har jeg laget selv, tilpasset innholdet. Lager tutorials senere på den og det som er inni, ok??? :o)



ESKE detalj:


over ser dere nytt stempel fra Papirloftet


Har forlenget den slik at det er bånd rundt alle merkene


Eske inneholder 6 bokmerker:
Bokmerkene er laget med forskjellige teknikker funnet hos Tim Holtz

Utaket må være den turkise over, mens malingen enda var meget bløt drysset jeg på Te i løsvekt og lot tørke, Dette gjør til at det gulner hist og her. Bilder er fra Panduro, stempler fra Prima. Maling er distress, dabber, og stason


ohhhh ser jeg har lagt feil bokmerke på men ekke så "fali" den som skulle vært med ligger nedenfor med detaljer,

Noen detaljer:

Her har jeg lagt en headover-bit over kortet, som dere ser ligger noe av pynten oppå den og ikke på selve bokmerket. Strassen blir til sommerfuglkropp.

Akrylbrikke fra Tim Holtz som er limt på et trykk, denne tilhører det mørkeste brune bokmerket.

1 kommentar:

  1. Wow!!!
    så stilig!
    Herlige boks, og nydelige bokmerker, med lekre detaljer!
    Blir nok en veldig veldig glad og fornøyd mottaker dette!

    Takk for at du deltar.
    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett