torsdag, april 21, 2011

GOD PÅSKE

Hei alle sammen, ja nå er det lenge siden dere har både hørt og sett noe fra meg. Jeg har sittet og redigert bilder av hva jeg har lavet i 2010, maskinen herper fremdeles så det er bare enkel red. :o).
Begynner med dette god bedringkortet, Som jeg selv er veldig fornøyd med.  Kortet ble gitt til nabojenta som var gjennom en tung tid med sykdom. Hun er en kreativ person, og liker masse forskjellig, bl.a musikk, og hun har kjøpt seg fiolin :o), hun liker og å tegne og male. Derfor så stemplet jeg opp en god del motiver som er bunnet inn her. Og som hun selv kan male. Hun har tidligere fått Twinkle H2O maling av meg: :)))).

GOD BEDRING bok, inneholder oppstemplede motiver som personen kan male selv :))



Denne rosen er håndlaget og håndmalt av meg.


5 kommentarer:

  1. Dette var jo en koselig gave å få. Hmm, kanskje en idé så jeg får forsøkt bind-it-all'en. Ha noen koselige påske-dager.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort! -nydelig den rosen da! Hyggelig å "høre" fra deg:) Ha en fin uke videre:)
    Stor klem, T

    SvarSlett
  3. aww altid så koselig når du kommer med et lite glimt!
    Råflink er du!
    klem

    SvarSlett
  4. Heisann! Kjekt at du er innom!:)) -Enig -den teksten var bra:)
    Ha en fin uke videre:)
    Go klem, Tove

    SvarSlett
  5. Måtte bare innom for å ønske deg en fin 17 mai! -Uglas rede, ja -fuglekassen hadde passa fint den!:)))
    Go klem

    SvarSlett