mandag, juni 14, 2010

Et lite pip fra meg

Tenkte jeg skulle vise at jeg er i live hehehe...
For det om det ikke har kommet produkter ut på bloggen min, har jeg ikke lagt på latsida hva angår papirhobby. Men har fått dataen heeeeeelt opp i halsen, da jeg mistet all digital design gjennom 10 år, deriblant tilbehør til redigeringsprogrammet jeg bruker. Selve programmet virker enda men guuuuudene skal vite at det er med nød å neppe jeg klarer å jobbe i det. :( Og jeg har holdt meg heeeeelt borte fra bloggverdenen for å finne tilbake til meg selv og mine egne kreative sider :o). Inspirasjonen fra dere alle tok en stund pustet fra meg, og ble rett og slett handlingslammet. Men dog, takk for at dere finnes, dere er såååå skjønne alle sammen. :o)
Men siden sist har jeg laget to stjernebøker, to konfirmasjonskort, ett par esker, noen notisbøker, og grist en masse og laget bakgrunner. :o) Bilder og slikt vil komme senere, akkurat nå er bare data og bilderedigering noe *shiiiiiiiiit*
Ellers har jeg holdt litt på i hagen, og det har vært en fryyyyyyyyd. Da jeg de siste to sommrene ikke har vært i stand til noe slikt. Staudebeddene er/var helt igjengrodde av ugress og overivrige stauder.
Jeg har gått barbeint for første gang ute i det fri siden 2004, liiiiiite jeg følte meg som en femåring i fryd og pur glede :o). Til og med fått skrubbsår og rifter, blåmerker og fliser, i fulle drag, og dere skal vite at jeg var såååååå stolt over dem.
Nå nyyyyyter jeg livet og dets små og store gleder i fulle drag.
Har også vært på treff hos Joruns hobbyhjørne, der lærte jeg å sy stjernebok, lærte og lærte fru Blom, jeg hadde så smerter at jeg bare fikk med meg halvparten. Men sømmen ble ferdig den kvelden. Da jeg var ferdig med den første, var jeg overivrig på å starte på den neste. Og det var da jeg forstod at jeg ikke hadde fått med meg halvparten av hvordan man syr den sammen. Jeg prøvde igjen og igjen, men alt stoppet opp. Så kom jeg på at jeg kunne søke på nettet, og jo da der lå det oppskrift. Og jeg satte meg til med dataen og stjerneboka mi. Og vips så var den ferdig sydd. Denne er jeg ikke ferdig med å dekorere, har to sider igjen.
Nå håper jeg at jeg snart får tatt motet til meg å få lagt ut det jeg har laget. Men ikke i dag. Skal nå rømme ned i kjelleren og lytte til lydbok og lage flere kort.

Stoooor klem til dere alle som stikker innom her.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg vennen!

    Ååååååå jeg føler med deg! Det fins ikke noe mer frustrerende enn datatrøbbel, det vet jeg...Og når du i tillegg mister noe, å fytti katta!!!!!
    Da er det godt at du kan glede deg over å gå barbeint og rydde i hagen:=))
    Kreativiteten din slår pusten ut av meg, ikke stress, nyt livet kjære deg!
    Jeg skal ihvertfall nyte sommeren og så få det andre komme pø om pø.... sommeren går så fort og snart blir det inne tid igjen!
    Ønsker deg en fantastisk sommer:0))
    Masse go'klemmer fra meg!

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Så godt at du er tilbake!!!! Har full forståelse for dataproblemne dine, sliter m data selv... Frustrende og litt hemmende
    Men hagen er et godt alternativ, koser meg mye der selv, skal snart nyte hagens 1 agurk :D
    Nydelig konf kort over, og kreativt :-)
    Kos deg videre, så kommer bildene etter som det passer!
    Klem Guro

    SvarSlett