mandag, november 26, 2012

Hekling

Som jeg har sagt tidligere så har jeg ikke ligget på latsiden selv om verken kropp eller blogg ikke har arbeidet på min side. Noe må man jo gjøre mens en sitter og gjør ingenting.
Her kommer et knippe av det jeg har heklet. :)
 
Var i Trondhjem i våres og her kjøpte jeg disse skoene, nyyyydelige å gå med og finnes kun dusinet av dem. ;) Heklet meg armbånd til dem som er pyntet med blomster, gull og perler ;)
 
 
 
 
 
 
 Litt dårlig bildet av mitt første ferdige sjal ;)
 
 
 
 Samme sjalet men med tykkere garn, dette var en gave til ei svigerinne av meg. Hekler maken til meg selv. Er så flott inntil oransje ;) Så har jeg ett i sart lindegrønn og dyp rødt :)
 
 
 Hva er vel ikke ei ugle uten ei ugle :o)
 
 
 Så måtte jeg jo ha ei veske til min oransje jakke, så hekla den å jeg :o)
 
 

 
Klem fra Ugla :o)


1 kommentar:

  1. Du har verkeleg holdt det gåande :D
    Flotte ting du har hekla. Armbånd til skoa (o'lala for nokre sko) vart knallstiligt. Ogso likte eg ugla :)

    SvarSlett